Το ξεκίνημα και δημιουργία των Mario games

Ο Mario είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας στη σειρά παιχνιδιών βίντεο Mario από την Nintendo , που δημιουργήθηκε από την ιαπωνική σχεδιαστής παιχνιδιών βίντεο Shigeru Miyamoto. Δημιουργήθηκε ως μασκότ της Nintendo. Ο Mario games έχει εμφανιστεί σε πάνω από 200 παιχνίδια βίντεο από τη δημιουργία του. Απεικονίζεται ως μια μικρός, κοντόχονδρος, Ιταλός υδραυλικός ο οποίος κατοικεί στο Βασίλειο Mushroom , και διασώζει επανειλημμένα Princess Peach από την κακιά χελώνα Bowser και σταματά τα σχέδια του για να τον καταστρέψει και να αναλάβει όλο το βασίλειο. Ο Mario έχει και άλλους εχθρούς και αντιπάλους, όπως τον Donkey Kong και και τον Wario .
Ο Mario λέγεται από πολλούς ότι είναι ο πιο διάσημος χαρακτήρας στην ιστορία των παιχνιδιών βίντεο. Τα Mario παιχνίδια, στο σύνολό τους, έχουν πουλήσει πάνω από 210 εκατομμύρια καθιστώντας το franchise Mario games το best-seller σειρά παιχνιδιών βίντεο όλων των εποχών. Εκτός από το Super Mario, έχει εμφανιστεί και σε άλλα παιχνίδια βίντεο, όπως το Mario Kart σειρά αγώνων, αθλητικά παιχνίδια, όπως το Mario Tennis και Mario Golf, ο ρόλος-παίζοντας βιντεοπαιχνίδια όπως το Paper Mario και Super Mario RPG , και εκπαιδευτικά παιχνίδια , όπως το Mario λείπει και το Time Machine του Mario . Έχει εμπνεύσει τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες, κόμικς και μια σειρά από είδη εμπορευμάτων.

Παιχνίδια Mario

Ο Mario δημιουργήθηκε παράλληλα με την ανάπτυξη Donkey Kong σε μια προσπάθεια να παράγουν ένα best-selling τηλεοπτικό παιχνίδι για την Nintendo. Αρχικά, Miyamoto ήθελε να δημιουργήσει ένα video game που χρησιμοποιούσε τους χαρακτήρες Popeye , Bluto και Olive Oyl. Εκείνη την εποχή, όμως, Miyamoto δεν ήταν σε θέση να αποκτήσει μια άδεια για να χρησιμοποιήσει τους και έτσι κατέληξε κάνοντας το Jumpman (αργότερα γνωστό ως Mario), Donkey Kong. Στα πρώτα στάδια του Donkey Kong, ο Mario δεν ήταν σε θέση να πηδήξει, και το επίκεντρο ήταν να ξεφύγει από ένα λαβύρινθο. Ωστόσο, Miyamoto Mario επέτρεψε να πηδήσει, λέγοντας: Αν είχατε ένα βαρέλι να κυλά προς το μέρος σας, τι θα κάνατε.
Σύμφωνα με μια ιστορία που κυκλοφορεί, κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του Donkey Kong, ο ιδιοκτήτη της Nintendo αποθήκης της Αμερικής Mario Segale συγκρούστηκε με τον τότε πρόεδρο της Minoru Arakawa , απαιτώντας πίσω ενοίκιο. Μετά από μια έντονη διαμάχη στην οποία οι εργαζόμενοι Nintendo έπεισαν τελικά τον Segale επέλεξαν να ονομάσουν τον χαρακτήρα στο παιχνίδι Mario.

 

Mario Games

Το επάγγελμα του Mario επιλέχθηκε για να ταιριάζει με το σχεδιασμό του παιχνιδιού. Αποφασίστηκε ότι θα πρέπει να είναι ένας υδραυλικός, δεδομένου ότι το παιχνίδι έχει πολλές υπόγειες πίστες. Επίσης στον σχεδιασμό του χαρακτήρα του Mario, ιδιαίτερα μεγάλη μύτη του, αντλεί από δυτικές επιρροές.Ο Miyamoto αποφάσισε να τον βάλει στη Νέα Υόρκη και να τον κάνει Ιταλό, αποδίδοντας lightheartedly του ιθαγένεια για το μουστάκι του. Άλλες πηγές έχουν πει πως επιλέχτηκε στην αρχή ο Mario να είναι ξυλουργός, σε μια προσπάθεια να απεικονίσει το χαρακτήρα ως συνήθη σκληρά εργαζόμενο και οι παίχτες ευκολότερα να ταυτιστούν με αυτόν. Όταν ένας συνάδελφος πρότεινε ότι ο Mario έμοιαζε περισσότερο με έναν υδραυλικό, ο Miyamoto άλλαξε το επάγγελμα του Mario αναλόγως και να δημιουργήθηκε το Mario Bros, που χαρακτηρίζει το χαρακτήρα στους υπονόμους της Νέας Υόρκης.
Λόγω των περιορισμών γραφικών arcade, ο Miyamoto έντυσε τον χαρακτήρα σε κόκκινες φόρμες και ένα μπλε πουκάμισο. Για να τον κάνει να φαίνεται να έχει ανθρώπινη όψη παρά το μικρό μέγεθός του, δόθηκαν στον Mario διακριτά χαρακτηριστικά, μεγάλη μύτη και μουστάκι.

Mario games | Mario paixnidia Απολαύστε παιχνίδια mario